lørdag 31. oktober 2009

Dette vil jeg være med på neste gang også


Kanskje er jeg litt skummel her. Jeg var NINJA på HalloVenn. Det var veldig kjekt å være der. Jeg hadde med meg to gode venner som også hadde kledt seg. Elias H. var kelner og Iver var klovn. Iver kunne bruke klovnemagen som bord!!!

Vi koste oss masse sammen med veldig mange andre barn. Det var hoppeslott og fiskedam og lykkehjul og veldig mange andre ting vi kunne gjøre. Mirjam stod på en post og Elisabeth var løve. Pappa drakk kaffe.

Det var KJEMPEKJEKT og jeg vil gjerne være med på HalloVenn neste år også!

1 kommentar:

  1. Et helt ENORMT!!!! kostyme Elias.
    Selv fanget jeg Haloweenbarn i en egen revesaks jeg hadde montert forran trappa, skrudde av utelyset, og vips satt de der i fella, DA var jeg snar om å ut og rløske smågodtet ut av hendene deres kan du skjønne!!! Var ikke det er smart knep kanskje???

    SvarSlett